X

Grand One 2009

Työn nimi:

Canal+ karuselli & floater

Suunnittelusta ja tuotannosta vastanneet yritykset:

Markkinointitoimisto ÖÖÖ Oy

Verkossa Media Oy

Työn suunnitteluun ja tuotantoon osallistuneet henkilöt:

Markkinointitoimisto ÖÖÖ Oy: AD Andrei Niemimäki, Web-sovelluskehittäjä Peter Lehto, Projektipäällikkö Miko Viitakoski, Toimitusjohtaja Petteri Kyyrönen

Canal+ / C More Entertainment AB: Markkinointipäällikkö Anna Riihimäki

Asiakas:

Canal+ / C More Entertainment AB

Kuvaus työstä:

Mitä: Viikolla 49 livenä ollut dynaaminen tuotekaruselli Telkku.com - palvelun panorama-mainospaikalla sekä karusellibannerista palvelun päälle aukeava floater-ikkuna, jossa katsottavissa Asiakkaan tuotetrailerit sekä edelleenohjaus palvelun tilaamiseen. Dynaamisuudella tarkoitetaan, että mainosmuodon tuotesisältö (kuvat, tekstit, linkit) ovat Asiakkaan helposti päivitettävissä kampanjan aikana erillisestä mainoshallintajärjestelmästä. Kyseessä oli uuden mainosmuodon pilotti.

Miksi: Mainosmuodolla Asiakkaan tuotesisältö, eli tarjottavien ohjelmien trailerit, tuotiin mediaan tehokkaasti lähelle elokuvista kiinnostuneita käyttäjiä.

Kenelle: Telkku.com - palvelun avulla tavoitetaan Asiakkaan kohderyhmä eli elokuvista ja tv-ohjelmista kiinnostuneet.

Tulokset:

Kampanja-aika: vko 49 / 2008

Bruttokontaktit/näytöt: 3 841 691kpl

Klikkaukset: 27 702kpl

Klikkaus-%: 0,721%

Eri kävijät: 565 101

Eri kävijä klikkaus-%: 4,9

Klikkauserittely: panorama 25 511 kpl, savuverho 5191 kpl

Työn URL:

http://www.ooo.fi/grandone/canal/