TV1 TV2 MTV3 Nelonen Sub
11.30
13.00
14.00
14.10
15.00
15.05
15.55
16.25
16.55
17.00
17.10
13.00
14.15
14.25
14.55
15.45
16.30
17.00
17.24
13.10
14.05
14.10
14.40
15.35
16.35
17.00
17.05
17.30
17.55
13.30
14.00
14.30
15.00
16.00
16.25
16.55
17.00
17.50
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
18.00
18.30
19.00
19.50
20.00
20.30
20.55
18.00
18.50
19.00
19.10
19.15
19.20
20.00
20.30
18.00
18.30
19.00
19.20
19.30
20.00
18.45
18.55
19.00
19.30
20.00
MasterChef Suomi
20.57
18.00
18.05
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.55
22.55
23.05
23.10
04.00
21.00
21.50
22.05
00.15
00.40
02.00
03.00
04.00
21.00
22.00
22.20
22.25
22.35
23.35
00.30
01.00
02.00
21.00
22.00
23.00
23.10
23.15
23.20
23.50
00.45
01.15
01.45
02.00
21.00
22.00
23.00
00.00
00.30
01.30
Rekisteröidy!
Rekisteröidy käyttäjäksi, niin Telkku muistaa suosikkisi myös huomenna. Voit kirjautua nyt myös Facebook tililläsi!
X

Grand One 2011

MASTERCHEF

Työn nimi:

MASTERCHEF - TELKKU.COM

Suunnittelusta ja tuotannosta vastanneet yritykset:

Markkinointitoimisto ÖÖÖ Oy: Andrei Niemimäki, Miko Viitakoski, Petteri Kyyrönen

Dagmar Oy: Honkala Tero, Tommola Maarit, Varis Tuija

Verkossa Media: Mikael Teperi

Asiakas:

Nelonen Media Oy: Oikarinen Arja, Rosenvall Anitta, Harju Juha, Kälviäinen Tuomo, Rissanen Joonas

Media:

Telkku.com

Kuvaus työstä:

MasterChef Suomi -ohjelmassa etsitään Suomen parasta ruoanlaittajaa, joka saa itselleen MasterChef-tittelin. Koekuvausten kautta kilpailijoiksi valikoitui 40 intohimoista kokkaajaa, joista kahden päivän bootcampin perusteella pääsi varsinaiseen kisaan 14 kilpailijaa. Jokaisessa jaksossa 1-2 kilpailijaa joutuu luopumaan unelmastaan, kunnes jäljelle jää voittaja.

MasterChef Suomi on Nelosen kevättalven 2011 suursatsaus. Ohjelma starttasi tammikuussa 2011, jolloin myös ohjelman mainonta laajeni tv:n lisäksi muihin medioihin. Oli tärkeää saada ensimmäiselle jaksolle sekä kolmannesta jaksosta alkavalle 14 hengen finaalistartille mahdollisimman paljon katsojia. MasterChefin markkinoinnissa - kuten ohjelmamarkkinoinnissa yleensä - on ensimmäisen jakson menestys tärkeää. Siksi MasterChefin mainonnassa tähdättiin voimakkaasti ensimmäiseen jaksoon.

Telkku.comin rooli kokonaisuudessa oli vakuuttaa kyseisen päivän ohjelmavalintoja tekevä ihminen MasterChef Suomesta. Ideana oli löytää sellainen ratkaisu, joka ei jätä mitään sijaa muille ohjelmille, joka vie tehokkasti perille viestin siitä, että ohjelma alkaa tänään ja se kannattaa ehdottomasti katsoa. Telkku.comin rooli oli siis olla erittäin aktivoiva.

Kampanja-aika: 17.-18.1.2011
Brändätty ohjelmatieto
Bruttokontaktit/näytöt: 688 869 kpl
Klikkaukset: 11 707 kpl
Klikkaus-%: 1,70 %
Uniikki klikkaus-%: 9,18 %

Super Silver Screen savuverho
Bruttokontaktit/näytöt: 268 639 kpl
Klikkaukset: 2 524 kpl
Klikkaus-%: 0,94 %
Uniikki klikkaus-%: 1,67 %

Työn URL:

http://www.ooo.fi/grandone/masterchef